Viešų asmenų reklama internete šiomis dienomis gali būti ypač efektyvi, ko pačioje interaktyvioje erdvėje vis dažniau galime išvysti tiek įvairaus tipo politikus, tiek pramogų sferos atstovus bei daugybės kitų sričių garsenybes. Ką lemia tam tikros specifinės gan dažnai daromos klaidos, asmenims reklamuojantis internetinėje erdvėje.
Neatsakingumas socialiniuose tinkluose
Aktyviai reiškiantis socialiniuose tinkluose ir juose nuolatos sulaukiant žmonių palaikymo neretas viešas asmuo paprasčiausiai praranda savo budrumą bei atsipalaiduoja. Tai yra kritinė klaida, kuri gali sužlugdyti ne vieno žmogaus įvaizdį, kadangi teigiamą/naudingą/protingą žmogaus pranešimą žmonės prisimins keletą minučių, o kažkas neapgalvoto iš visuomenės atminties neišsitrinti gali ir ne vienerius metus. Būtent dėl to, jei jau viešas asmuo, norėdamas susilaukti daugiau dėmesio, aktyviai dalyvauja vienokių ar kitokių socialinių tinklų interaktyviame gyvenime – ypač svarbu į tai žiūrėti maksimaliai atsakingai, iš anksto gerai apgalvojant absoliučiai kiekvieną rašomą žodį ir skleidžiamą mintį.
Užsakomieji straipsniai
Nors užsakomųjų straipsnių tematika nėra viešai aptariama, bet daugiau mažiau visiems yra aiškiai suprantama, jog toks dalykas kaip tokio tipo straipsniai šiomis dienomis egzistuoja, kai vienas ar kitas viešas asmuo pradeda jausti stagnaciją bei nori kiek priminti visuomenei apie save. Taip, jei kalbėsime apie viešus asmenis, kurių veikla neturi jokios išliekamosios vertės – statyti savo žinomumą ant tokio tipo pamatų yra pakankamai logiškas sprendimas, atitinkantis siekiamus tikslus. Visgi, jei kalbame apie kiek rimtesnes ateities perspektyvas turinčius viešus asmenis, kurie siekia kur kas daugiau nei tik pigaus populiarumo, atnešančio laikiną naudą – naudotis užsakomųjų straipsnių teikiama trumpalaike nauda yra tikrai nieko verta investicija tiek finansiniu, tiek ir visais kitais atžvilgiais.
Palikti komentarą