Automobilių žibintai – dalys, kurias net ir patiems stropiausiems ir atsargiausiems vairuotojams laikas nuo laiko tenka keisti. Taip, avarijos ir kiti nelaimingi atsitikimai yra pagrindinė tokių pokyčių priežastis, tačiau net ir tais atvejais kai vairuotojams pavyksta apsieiti be tokių nemalonių situacijų, nereiškia, kad pavyks išvengti žibintų keitimo. Taip atsitinka dėl kelių priežasčių tarp kurių galima išskirti dvi pagrindines:
1. Žibinto stikle su laiku atsiranda nepastebini įbrėžimai, kuriuose pradeda kauptis nešvarumai. Po kurio laiko visas stiklas pradeda prarasti pirminį skaidrumą ir nebe taip kokybiškai praleidžia šviesą.
2. Žibinto stiklas ir kitos dalys iš vidaus pasidengia plonu dulkelių sluoksniu ir apdūmija. Jos atsiranda dėl to kad perdegdamos, lemputės gali išleisti nedidelį dūmelį arba kai dega ant jų nugulusios smulkios dulkelės.
Jei pirmuoju atveju žibintą gan lengva atstatyti tiesiog kokybiškai jį nupoliravus tai antru greičiausiai teks ieškoti kito sprendimo. Kai dėl vienokios ar kitokios priežasties ateina laikas keisti žibintus, dažnai atsiranda pasirinkimas – naujas ar naudotas. Antras variantas įprastai būna ekonomiškai naudingesnis, tačiau tokiu atveju daug kas priklauso nuo jo būklės. Nemaža dalimi pasirinkimas priklauso ir nuo to apie kokį žibintą eina kalba. Jei keisti reikia tik tam tikrą funkciją atliekančią dalį – pavyzdžiui posūkio žibintas tai naudotas variantas neretai tampa pačių geriausiu pasirinkimu. Taip yra dėl to, jog skirtingai nei artimųjų ar tolimųjų šviesų žibintai, šie nėra naudojami pastoviai ir dažnai išlaiko gan gerą būklę, net ir po kelių naudojimo metų. Posūkio signalas yra skirtas perspėti kitus vairuotojus apie planuojamus veiksmus ir pagrindinis dalykas yra tai jog žibintas apskritai veiktų, tad tinkamai paruoštas naudotas variantas yra ne ką prastesnis pasirinkimas nei naujas gaminys.
Palikti komentarą