Dviratininkai kaip ir bet kurio kito produkto vartotojai bėgant metams darosi vis išrankesni ir labiau išlepę. Prie to prisideda ir dviračių gamintojai naujų technologijų pagalba leisdami žmogui važiuoti kad ir 30 km/h greičiu nepanaudojant tam jokių fizinių pastangų ir nesudeginant kalorijų. Tai yra gera išeitis tik vienu atveju, jei esi tarnautojas, gyveni miesto centre ir nori nuvažiuoti į darbą nesuprakaitavęs. Įsigyti brangu, netinka važinėti per lietų ir žiemą, sakoma kad po 5 metų ženkliai pablogėja baterijos savybės. Tai pirkinys labiau entuziastams negu eiliniams vartotojams. Kokios galimybės už miesto ribų?
Elektrinis dviratis yra palyginti naujas kūrinys ir jo galimybės dar pilnai neatskleistos. Vidurinio kainų segmento dviračiai pilnai pakrauti gali nuvažiuoti 30-60 kilometrų atstumą. To pilnai užtenka nuvykti į sodą ar prie ežero ir sugrįžti. Jeigu dviratis turi akumuliatoriaus pakrovimo stabdant funkciją (retai pasitaikantys modeliai) tokiu būdu galite vidutiniškai iki 7 proc. prailginti nuvažiuojamą atstumą. Pagrindiniai faktoriai kurie lemia nuvažiuojamą atstumą yra reljefas, kelio danga ir oro sąlygos. Vėjas, lietus, purvas, miško keliukai, įkalnės trukdo ekonomiškam važiavimui ir gali sumažinti baterijos galimybes net trečdaliu todėl šuos veiksnius turėtumėte įvertinti prieš kelionę. Kol dviračių pakrovimų stotelių Lietuvoje tinklas bus išvystytas dar teks palaukti tačiau net jei ir turėtumėte tokią galimybę jums reikėtų laukti bent keletą valandų. Vidutiniškai dviračio akumuliatorius pasikrauna per 2-5 valandas. Europoje parduodami elektriniai dviračiai privalo turėti pedalus, juos rekomenduojama minti kai važiuojate į kalną arba prieš vėją tam kad sumažinti energijos naudojimą. Tai nėra toks pats sunkus darbas kojoms kaip galite pagalvoti, tačiau būtų labai liūdna jei dviratis prarastų savo kaip sveikatos šaltinio prasmę.
Palikti komentarą