Ieškant tam tikrų produktų parduotuvių lentynose, žvilgsnis laikas nuo laiko sustoja ties etiketėmis arba pakuotėmis, kurios akivaizdžiai išsiskiria iš visų kitų. Tai dažniausiai būna sąmoningas gamintojų žingsnis, siekiant pritraukti klientų dėmesį bei priversti juos domėtis produktu. Nekalbame vien apie ypatingas formas ar spalvų pasirinkimą, nes gana dažnai norimą rezultatą pasiekti padeda išskirtinis etikečių užbaigimas – įvairios dekoravimo technologijos, kurių pagalba galima suteikti gaminiui norimą efektą ir pirkėjo pasąmonėje sukurti teigiamą įspūdį. Tai yra gana įprastas būdas išskirti gaminį tuomet, kai kiti technologiniai sprendimai yra neįmanomi arba riboti, pavyzdžiui ant butelių etikečių.
Suprantama, kad bet koks sprendimas, kurio pagalba etiketei yra suteikiamas papildomas blizgesys, paauksavimas ar reljefinis iškilimas, ją pabrangina, tad tokie sprendimai dažnai naudojami, kai ir produktai atitinka tam tikrą kainos ir kokybės kategoriją. Dėl šios priežasties pirkėjų pasąmonėje, susidėlioja įsitikinimas, kad prabangiai atrodanti pakuotė ar etiketė yra ženklas, jog ir produktas bus atitinkamai aukštesnės klasės.
Kiekvienas ko gero esame lietę daugybę įvairių etikečių ir žinome jog tais atvejais, kai pirštais perbraukiame per etiketę, kurioje yra išspaustas produkto pavadinimas ar gamintojo prekinis ženklas, jo vertė padidėja, net nesigilinant į visas kitas detales. Ir ko gero kai tenka rinktis tarp dviejų gaminių, dažnu atveju laimės tas, kurio etiketėje yra auksinių ar sidabrinių arba kokių nors kitų nestandartinių elementų. Tad jei ir patiems tenka galvoti apie tai, kaip savo produktams suteikti daugiau prabangos ar išskirtinumo tai galima rinktis iš kelių populiarų etikečių užbaigimo sprendimų, tokiu kaip folijavimas (karštas arba šaltas), laminavimas arba lakavimas (matinis arba blizgus), reljefinis iškilimas, įspaudimas ir metalizuotų dažų naudojimas.
Palikti komentarą